Procès de disseny màrqueting

El teu pla de màrqueting en 6 senzills passos

1. Fica’t en contacte amb nosaltres via el formulari (aviat podràs pagar via web)

Una vegada rebut el formulari de contacte ens ficarem en contacte amb tú en màx 24h. Acabarem de concretar els teus objectius. Et passarem les dades per a que facis el pagament via transferència bancària.

Nosaltres recomanem als nostres clients que per a que puguin evaluar el pla de màrqueting haurien d’estar com a mínim 3 mesos amb nosaltres.

2. Preparant el projecte – Analitzem la situació

Aquí començarem a assentar les bases del nou pla de màrqueting.

Tindrem una reunió que pot ser:

  • Trobada física (dependrà d’on es trobi el client)
  • Skype
  • Hangout
  • Telèfon

on parlarem sobre l’empresa, a què es dedica quin servei vol donar, si ven online o solament botiga física… ens anirem coneixent per que necessitem empapar-nos d’informació del vostre negoci per a poder oferir-li lo millor. També necessitarem les dades dels perfils socials que es tenen, la web, les visites… les promocions fetes i els objectius a arribar.

Amb tot això farem un dossier, aquesta serà la nostra base.

3. Estudi del projecte – Determinarem els objectius

Una vegada ja tenim el dossier fet i tú ens has donat l’ok començarem a escriure sobre el Pla de Màrqueting.

En el pas anterior haurem analitzat la situació i ara ens fixarem els objectius ambiciosos però també realistes i consensuats.

4. Metodologia del projecte – Elaborem i seleccionem les estrategies

Aquí parlarem de quins seran els camins per poder arribar exitosament a complir els objectius previstos. Aquestes estratègies seran formulades segons els punts forts i dèbils, oportunitats i amenaces que hi ha al mercat.

5. Pla d’acció

Serem conseqüents amb els objectius i les estratègies escrites anteriorment i elaborarem el pla d’acció amb els objectius proposats en un plaç determinat.

Aquí també parlarem dels sistemes de control que establirem, doncs haurem d’anar informant sobre l’aplicació de les estratègies i les tàctiques definides. I comprovar si succeeix lo que hem definit ho hem d’anar diagnosticant els succesos i anar establint mesures correctores.

6. Ja tenim tots tota la informació! Podem començar a treballar!